F.A.Q.

– Ik heb geen email ontvangen, wat nu?

Controleer of het in de spambox terecht is gekomen, of mail naar info@toneelgroep-dewijzekater.nl.

– Waar kan ik een kaartje kopen als ik niet via IDEAL kan betalen?

Stuur dan een mail naar info@toneelgroep-dewijzekater.nl. Geef hierbij aan om welke voorstelling het gaat, met hoeveel personen je wilt komen, evenals je adres – en contactgegevens. Dan reserveren we de kaarten en kunnen ze contant betaald worden tegen het (hogere) kassatarief.

– Tot wanneer kan ik een kaartje kopen?

-Op de dag van de voorstelling is alleen nog kaartverkoop mogelijk aan de theaterkassa, mits er nog plaatsen beschikbaar zijn (zie hiervoor de website). Deze kaarten kunnen contant betaald worden tegen het (hogere) kassatarief.

Kan ik mijn kaartje annuleren?

Er is geen restitutie mogelijk. Als er nog plekken over zijn op een andere avond, kunnen de kaarten wel voor een andere datum gebruikt worden. Neem dan contact op metinfo@toneelgroep-dewijzekater.nl.

Hoe laat is de zaal open?

De kassa en de theaterfoyer zijn 1 uur voor aanvang van de voorstelling geopend. Om het allemaal soepel te laten verlopen adviseren we om uiterlijk 20 minuten voor aanvang je ontvangstbewijs te laten zien aan de kassa.