F.A.Q.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Controleer of het in de spambox terecht is gekomen, of stuur een bericht naar info@toneelgroep-dewijzekater.nl.

Krijg ik een ticket toegestuurd?
Nee, je reservering staat op naam. Op de avond van de voorstelling kun je je melden bij de kassa. Je ontvangt geen ticket, wel versturen we een bevestigingsmail na reservering en betaling.

Waar kan ik een kaartje kopen als ik niet via IDEAL kan betalen?
Stuur dan een mail naar info@toneelgroep-dewijzekater.nl. Geef hierbij aan om welke voorstelling het gaat, met hoeveel personen je wilt komen, evenals je adres – en contactgegevens. Dan reserveren we de kaarten en kunnen ze contant betaald worden tegen het (hogere) kassatarief.

Tot wanneer kan ik een kaartje kopen?
Op de dag van de voorstelling is alleen nog kaartverkoop mogelijk aan de theaterkassa, mits er nog plaatsen beschikbaar zijn (zie hiervoor de website). Deze kaarten kunnen contant betaald worden tegen het (hogere) kassatarief.

Kan ik mijn kaartje annuleren?
Er is geen restitutie mogelijk. Als er nog plekken over zijn op een andere avond, kan je daar eventueel gebruik van maken. Mocht je verhinderd zijn en hier gebruik van willen maken, neem contact met ons op door een bericht te sturen naar  info@toneelgroep-dewijzekater.nl.

Hoe laat is de zaal open?
De kassa en de theaterfoyer zijn op de avond van de voorstelling vanaf 19.30 uur geopend. We adviseren je om uiterlijk 15 minuten voor aanvang je te melden bij de kassa, zodat we op tijd kunnen beginnen. De voorstelling begint om 20.15 uur.